Afspraken
Als u met de praktijk belt voor het maken van een afspraak zal de assistente uw klachten/ vragen beoordelen en samen met u bekijken hoe u het beste en snelst geholpen kunt worden. Dit kan betekenen dat u gevraagd wordt eerst een foto van een probleem te sturen, dat er een telefonische afspraak met uw huisarts of de praktijkondersteuner wordt gemaakt of dat er (eventueel na overleg met de huisarts) een consult of huisbezoek wordt ingepland. Ook kunt u via het patiëntenportaal een vraag stellen aan uw huisarts of praktijkondersteuner. Ook kunt u zelf een afspraak inplannen via dit patiëntenportaal. Heeft u nog geen patiëntenportaal? Vraag dit dan aan via de link rechtsboven op deze website!
Praktijkondersteuners zullen ook vaker telefonisch een controle verrichten voor zover mogelijk. Indien noodzakelijk zullen zij met u een afspraak op hun spreekuur inplannen. De praktijkondersteuners zijn telefonisch bereikbaar tussen 8.30-9.00 uur en tussen 12.00-12.30 uur via nummer 0455720969, keuze 3.
Indien u een afspraak heeft bij de huisarts, de praktijkondersteuner of in het lab die niet kan doorgaan, verzoeken wij u vriendelijk de afspraak tijdig af te zeggen! Iemand anders kan dan op uw plek ingepland worden en daarmee houden we de wachttijd voor iedereen zo kort mogelijk. We hopen op uw medewerking.